Potrzebujesz pomocy?
Najczęściej zadawane pytania
ZAMÓWIENIE
Wszystkie produkty znajdujące się w naszej ofercie wytwarzane są w Polsce z najlepszej jakości wełny i lnu.
Zwykle zamówienia realizujemy w terminie 48 godzin.
Wyjątek stanowią produkty, które szyjemy na zamówienie dla których czas oczekiwania na wysyłkę wynosi ok. 10 dni.
Podany czas realizacji ma charakter orientacyjny i w niektórych przypadkach może ulec skróceniu.
Dane dostawy możemy zmienić do momentu, kiedy nie zostało ono jeszcze przekazane do realizacji. W tym celu prześlij nam informację na adres e-mail:halo@owcasklep.pl
Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury.
PRODUKTY
Jeśli produkt jest niedostępny, zapisz się na powiadomienie o dostępności produktu. Jak tylko dany model powróci ponownie do sprzedaży, poinformujemy Cię o tym mailowo.
W Owcy nie tworzymy masowych serii. Nasze wyroby powstają ręcznie, cześć z nich wymaga więcej pracy i szyta jest na zamówienie.
Ze względów produkcyjno-logistycznych nie realizujemy zamówień według indywidualnych preferencji. Nasze produkty powstają w określonych partiach, w wybranych wzorach i kolorach.
Nie prowadzimy listy oczekujących, jednak możesz zapisać się na powiadomienie o dostępności. Gdy tylko produkt pojawi się w sprzedaży, otrzymasz od nas e-mail z informacją.
ZWROT I WYMIANA
Nie oferujemy procedury wymiany. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań lub chciałabyś np. zamówić inny wariant kolorystyczny, prosimy o dokonanie zwrotu i złożenie nowego zamówienia.
Możesz dokonać zwrotu produktu w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
Aby zwrócić produkt skorzystaj z aplikacji Wygodne zwroty.
Koszt odesłania zwrotu ponosi kupujący.
Niestety nie oferujemy takiego rozwiązania. Prosimy o odesłanie zwrotu na adres naszego biura.
PŁATNOŚCI
W przypadku wystąpienia błędu płatności możesz opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne dane do dokonania płatności.
Prosimy o wpisanie numeru zamówienia w tytule przelewu.
Hello Fashion!
Bank ING
IBAN: PL 88 1050 1575 1000 0092 1808 1306
SWIFT KOD: INGBPLPW
....
DOSTAWA
Tak, realizujemy wysyłki do krajów Unii Europejskiej z wyjątkiem Cypru, Malty i Węgier.
Aktualnie nie oferujemy opcji odbiorów osobistych.
W zależności od wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- kurier DPD,
- DPD odbiór w punkcie,
- kurier Inpost,
- Paczkomat.
KODY RABATOWE
Aktualnie oferujemy 5% rabatu za zapisanie się do naszego newslettera. Jeśli już skorzystałaś z tego kodu, zajrzyj na nasz Instagram – tam regularnie pojawiają się dodatkowe kody rabatowe i bonusy. :)
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami.